czwartek, 19 czerwca 2014

Kilka słów wyjasnienia

Kochani

Na początku chciałabym usprawiedliwić swoja nieobecność od kwietnia 2013 podjełam pracę. Nadmiar obowiązków służbowych i domowych sprawi iż nie byłam w stanie pogodzić zycia osobistego z blogowaniem. Latem 2013r. dopadła mnie choroba -skończyło się na tym iż do kwietnia 2014 roku byłam na L4.

Wróciłam do pracy  z czego bardzo się cieszę. Obawiałam się żę jednak podziękuja mi za współprace ale na szczęście pracuje nadal :)

I tak coraz bardziej zaczęłam tęsknić za blogowaniem. Dla mnie to taka odskocznia, wyłączenie się..

A tak na marginesie odpoczywajcie, relaksujcie się i nie dajcie się stresowi :)

Pozdrawiam gorąco
 An Ka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za każdy komentarz - jest to dla mnie bardzo miłe :)
Komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.