czwartek, 26 czerwca 2014

Zakupy na koniec czerwca

Witajcie! Dzisiaj  notka na temat moich małych zakupów z ostatnich 2 tygodni. Nie ma tego wiele. Czerwiec jest miesiącem odwykowym. Obiecałam sobie ze muszę zużyć to co mam bo jak tak dalej pójdzie to kosmetyki będą upychane po szafkach -a tego nie lubię. Jak na razie trwam w tym postanowieniu. Całe szczęście że miesiąc zbliża się ku końcowi bo coraz więcej pokus się pojawia:)




1. Isana pianka do golenia o przepięknym brzoskwiniowym zapachu
2. It's Skin Power 10 VC Effector (ebay)
3. Rival de Loop żel peelingujący
4. Bourjois 1 seconde mascara. Oby to nie był bubel w stylu Inglota
5. Missha Perfect Cover #23 (ebay). Moje trzecie opakowanie.
6. Cztery Pory Roku Odżywka do regeneracji paznokci i skórek. Zawiera 5 olejków.Jestem, bardzo ciekawa jak się spisze.


Nawet nie wiecie jaka batalie przeprowadzałam w sklepie sama ze sobą. Duma mnie rozpiera że nie dałam się nawet skusić pistacjowemu żelowi pod prysznic z Dove a pachniał nieziemsko :)

W najbliższym czasie spodziewajcie się recenzji odżywki do regeneracji paznokci oraz mascary Bourjois 1 seconde.

Pozdrawiam
Enii


26 komentarzy:

  1. Ja też lubię tą piankę z Isany, pięknie pachnie ;) Ale ostanio przerzuciłam się na żel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie zastanawiałam się nad żelem ale ostatecznie wziełam piankę. W żel tez się zaopatrzę :)

      Usuń
  2. Czekam na recenzję It`s skin:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pianka z Isany ma naprawdę ładny zapach, chociaż w moim przypadku dozownik zawsze szybko się psuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie fajnie.Hmm mam nadzieje że mnie wytrzyma ;)

      Usuń
  4. Ja bym chyba Dove się nie oparła - uwielbiam wprost zapach pistacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również, czas to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, będę go regularnie odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe produkty zakupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego ja nie potrafię sobie odmówić zakupów kosmetycznych?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :) zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. jak sprawdza się ten peeling?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gole nogi (jesli już to robię) bo zwykle woskuje - używając płynu do kąpieli lub mydła i nigdy nie miałam żadnych podrażnień

    OdpowiedzUsuń
  13. Rossmanowskie marki Alterra i Isana bardzo mnie zaskakują, naprawdę mają mega dużo świetnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do zakupu zestawu kosmetyków + dużo fajnych gratisów ode mnie: http://olx.pl/oferta/zestaw-kosmetykow-gratis-probki-kos-i-dodatki-do-domu-okazja-CID87-ID9WPFt.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz dawno nic nie napisałaś. Przypomnę o nas, o zdrowej diecie, która daje fantastyczne rezultaty i nie polega na kupowaniu suplementów. Zapraszam dietomat.pl.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ktoś stosował taki krem pod oczy? sklep.malpex.pl/produkt/kuracja-wieku-krem-pod-oczy-i-na-okolice-ust-50-15-ml/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za każdy komentarz - jest to dla mnie bardzo miłe :)
Komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.